Podpora uživatelů
EKOhelp – návod k použití
- Postup vytvoření EKOauditu
Seznam všech povinností podniků vyplývajících z legislativních předpisů je rozdělen do skupin (A-G) Každá skupina obsahuje seznam jednotlivých povinností, které jsou označeny pořadovým číslem např. Povinnost B1: Zařazování odpadů podle Katalogu odpadů je první povinnost z kategorie B tj. Odpadové hospodářství.
Jednotlivé povinnosti si můžete po přihlášení k serveru (pravý horní roh monitoru – zadáním emailu a hesla – nemáte-li tyto údaje, potom se prosím zaregistrujte) procházet a zvolit ty povinnosti, které se na vaši společnost vztahují vzhledem k vaší činnosti.
Příklad: volba B-Odpadové hospodářství v levém menu, dále pokračujte na odkaz Část B - Právní požadavky a jejich úprava a zvolte např. první povinnost Povinnost B1: Zařazování odpadů podle Katalogu odpadů.
Zobrazením detailu povinnosti získáte podrobné informace tj. název legislativního předpisu, ze kterého povinnost vychází a podrobný komentář k dané povinnosti. Legislativní předpis si můžete zobrazit a získat tak jeho přesné znění. Každou takto zobrazenou povinnost si můžete pomocí tlačítka Sledovat zařadit do seznamu vlastních auditovaných záznamů. Všechny takto vybrané auditované povinnosti, které se vztahují na vaši společnost, můžete zobrazit v hlavním menu – položka EKOAudit.
EKOAudit (zobrazíte z hlavního menu) obsahuje všechny auditované povinnosti seřazené podle jednotlivých skupin (A-G). Červené položky čekají na provedení auditu, zelené jsou již označené datem provedení auditu. Zadání data auditu provedeme pomocí záložky Audit, kde zadáme datum auditu (volitelně i dobu platnosti auditu a poznámku) z tlačítkem Zapsat provedeme audit. Tlačítkem Zrušit audit můžeme tuto akci zase zrušit. Po tomto zápisu (provedení auditu) že daná povinnost zobrazí v seznamu povinností zeleně – položka EKOAudit (zobrazíte z hlavního menu).
Podpora uživatelů
Podpora uživatelů
Kód článku | Info |
---|---|
Obsah |
|